Kestäviä asiakassuhteita rakentamassa

Varausten tekemisestä maksumuistutuksiin, kyselyihin ja gallupeihin, henkilöstöprosessien ja asiakassuhteiden tehostamiseen, ja niin edelleen – puheluautomaatiolle löytyy valtava määrä käyttötarkoituksia.

Robottipuhelut ovat suotta aliarvostettu väline kaikkikanavaisessa, omnichannel-periaatteella toimivassa mobiilimarkkinoinnin kokonaisuudessa. Mobiililaitteiden luonteenomaiset, perinteiset kanavat kuten puhelut ja tekstiviestit, ovat edelleen tehokkuudessaan vertaansa vailla.


On-Time auttaa sinua rakentamaan parempia brändikokemuksia, vahvistamaan asiakassuhteita ja kasvattamaan henkilöstöresurssiesi arvoa.


Puheludata kertoo, että homma toimii

Alustamme analysoi jatkuvasti miljoonaa viimeisintä puhelua, joten käytössäsi on jatkuvasti päivittyvää ja arvokasta tietoa siitä keneen, miten ja milloin kannattaa olla yhteydessä haluttujen lopputulosten saavuttamiseksi.

Loppukäyttäjiä kunnioittaen

Me olemme oikeasti robottipuhelu-bisneksen hyvät tyypit. Olemme ottaneet tehtäväksemme edistää koko alan liiketoimintakulttuuria. Samalla näytämme, että robottipuheluita, kuten kaikkea muutakin ohjelmistorobotiikkaan perustuvaa asiakasviestintää, on mahdollista tehdä vastuullisesti, eettisesti kestävällä tavalla ja ennen kaikkea asiakkaita kunnioittaen.

Varaa tapaaminen, niin kerromme tekemästämme tutkimuksesta!