Asiakkaidemme kokemuksia

Meillä on ollut etuoikeus auttaa useita omien toimialojensa johtavia yrityksiä ja organisaatioita siinä, kuinka tavoittaa asiakkaat uusissa kanavissa ja entistä tehokkaammin.



Lupaukset lunastetaan

Meille on erityisen tärkeää lunastaa asiakkaille annetut lupaukset ja saavuttaa yhdessä sovitut tavoitteet. Siitä emme suostu tinkimään. Saamamme palautteen perusteella se on yksi tärkeimmistä syistä, miksi saamme työskennellä niin poikkeuksellisen hienojen asiakkaiden kanssa.

Tuuttis on LähiTapiolan nopein

On-Timen tarjoama automaattinen puhelinpalvelijamme Tuuttis auttaa meitä pitämään huolta asiakkaistamme ihmiskollegoidensa kanssa. Tuuttis on hämmästyttävän nopea: se ehtii tavoitella tuhansia asiakkaita ihan muutamassa hetkessä, minkä ansiosta saamme tärkeät tiedonannot asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti.

JUTTA JOFFELL, LähiTapiola

Robotin avulla maailmanluokan asiakaskokemuksia

Nooa Säästöpankin Ukko-botti palvelee asiakkaitamme yhdessä ihmiskollegoidensa kanssa ja varmistaa esimerkiksi sen, että asiakkaillamme on käytössään parhaat pankkipalvelut ja tuoreimmat edut. Meille on tärkeää, että asiakkaidemme talous voi hyvin, ja Ukko-botti mahdollistaa sen, että ajankohtaisista asioista ja vinkeistä saa hyödyllistä tietoa nopeasti ja helposti. Yhtenä esimerkkinä toimii kevään korona-ajan tiedottaminen Ukko-botin avulla. Sen avulla saimme parhaat toimintatavat muun muassa lyhennysvapaiden hakuun ripeästi asiakkaidemme tietoon.

JANNE HINTSALA, Nooa Säästöpankki


Voin suositella On-Timea – ammattimaista toimintaa

Kokeilimme robottipuheluita kartoittamaan asiakkaiden kiinnostusta palveluitamme kohtaan. Tarkoituksena oli helpottaa ja tehostaa myyjän työtä. Näen robotin avulla myymisen tuovan paljon mahdollisuuksia, kunhan robotti itse ei toimi myyjänä.

JOSEFINA SAARINEN, PostNord Oy

Maailmanluokan asiakaspalvelua

Parasta B2B-asiakasapalvelua, mitä olen ikinä saanut.

KIM STRÖMMAN, Dermoshop Oy


Kenties nopeammin kuin koskaan ennen

On-Timen kyselytutkimus on toteutettu kenties teknisesti nopeammin kuin tilastotieteellisesti päteviä tutkimuksia, joihin eivät kuulu uutissaittien nettikyselyt, on näillä leveysasteilla koskaan tehty.

MARKKU HUUSKO, Uusi Suomi

Miellyttävä ja toimiva työkalu työntekijäkyselyihin

Työtyytyväisyyskyselyyn vastaaminen robottipuhelun avulla oli minusta erittäin miellyttävää. Siihen meni vain hetki, ja tulokset olivat välittömästi saatavilla.

JUKKA KOSKI-LAMMI, Fulmore Oy