Asiakkaidemme kokemuksia

Meillä on ollut etuoikeus auttaa useita toimialojensa johtavia yrityksiä ja organisaatioita tavoittamaan asiakkaansa uusissa kanavissa ja aikaisempaa tehokkaammin.

Robotin avulla maailmanluokan asiakaskokemuksia

Nooa Säästöpankin Ukko-botti palvelee yhdessä ihmiskollegoidensa kanssa asiakkaitamme ja varmistaa esimerkiksi sen, että asiakkaillamme on parhaat pankkipalvelut ja tuoreimmat edut käytössä. Meille on tärkeää, että asiakkaidemme talous voi hyvin, ja Ukko-botti mahdollistaa sen, että ajankohtaisista asioista ja vinkeistä saa nopeasti sekä helposti hyödyllistä tietoa. Yhtenä esimerkkinä toimii kevään korona-ajan tiedottaminen Ukko-botin avulla. Tämän avulla saimme parhaat toimintatavat – muun muassa lyhennysvapaiden hakuun –  asiakkaidemme tietoon ripeästi.

Janne Hintsala, Nooa Säästöpankki

Kenties nopeammin kuin koskaan ennen

On-Timen kyselytutkimus on toteutettu teknisesti nopeammin kuin näitä tilastotieteellisesti päteviä tutkimuksia (niihin eivät kuulu uutissaittien nettikyselyt) kenties näillä leveysasteilla on koskaan tehty.

Markku Huusko, Uusi Suomi

Voin suositella On-Timea – ammattimaista toimintaa

Robottipuheluita kokeiltiin kartoittamaan asiakkaiden kiinnostusta palveluitamme kohtaan. Tarkoituksena oli helpottaa ja tehostaa myyjän työtä. Näen paljon mahdollisuuksia robotilla myynnin parissa, kunhan ei myyjänä.

Josefina Saarinen, PostNord Oy

Mielekäs ja toimiva työkalu henkilöstökyselyihin

Koin puhelurobotilla suoritettuun henkilöstötyytyväisyyskyselyyn vastaamisen ja sen läpiviemisen mielekkäänä. Vastaamiseen meni vain hetki aikaa ja tulokset olivat saatavilla saman tien.

Jukka Koski-Lammi, Fulmore Oy

On-Time puhelurobotti todella toimii!

Palvelu on nopea, tehokas ja luotettava. Suosittelen On-Timeä lämpimästi.

Kristina Pentti, Libera

Kuinka voimme auttaa? Ota yhteyttä

Jon-Erik Talvio
Chief Growth Officer
Tutustu tarkemmin
Dinny Harjula
Business Development Director
Tutustu tarkemmin
Jarno Niskanen
Business Development Manager
Tutustu tarkemmin