Asiakkaidemme kokemuksia

Meillä on ollut etuoikeus auttaa useita toimialojensa johtavia yrityksiä ja organisaatioita tavoittamaan asiakkaansa uusissa kanavissa ja aikaisempaa tehokkaammin.

Tuuttis on LähiTapiolan nopein

On-Timen tarjoama automaattinen puhelinpalvelijamme Tuuttis auttaa meitä pitämään huolta asiakkaistamme ihmiskollegoiden apuna. Tuuttis on hämmästyttävän nopea: se ehtii tavoitella tuhansia asiakkaita ihan muutamassa hetkessä, jonka johdosta saamme tärkeän tiedon asiakkaillemme mahdollisimman nopeasti.

Jutta Joffell, LähiTapiola

Robotin avulla maailmanluokan asiakaskokemuksia

Nooa Säästöpankin Ukko-botti palvelee yhdessä ihmiskollegoidensa kanssa asiakkaitamme ja varmistaa esimerkiksi sen, että asiakkaillamme on parhaat pankkipalvelut ja tuoreimmat edut käytössä. Meille on tärkeää, että asiakkaidemme talous voi hyvin, ja Ukko-botti mahdollistaa sen, että ajankohtaisista asioista ja vinkeistä saa nopeasti sekä helposti hyödyllistä tietoa. Yhtenä esimerkkinä toimii kevään korona-ajan tiedottaminen Ukko-botin avulla. Tämän avulla saimme parhaat toimintatavat – muun muassa lyhennysvapaiden hakuun –  asiakkaidemme tietoon ripeästi.

Janne Hintsala, Nooa Säästöpankki

Voin suositella On-Timea – ammattimaista toimintaa

Robottipuheluita kokeiltiin kartoittamaan asiakkaiden kiinnostusta palveluitamme kohtaan. Tarkoituksena oli helpottaa ja tehostaa myyjän työtä. Näen paljon mahdollisuuksia robotilla myynnin parissa, kunhan ei myyjänä.

Josefina Saarinen, PostNord Oy

Kenties nopeammin kuin koskaan ennen

On-Timen kyselytutkimus on toteutettu teknisesti nopeammin kuin näitä tilastotieteellisesti päteviä tutkimuksia (niihin eivät kuulu uutissaittien nettikyselyt) kenties näillä leveysasteilla on koskaan tehty.

Markku Huusko, Uusi Suomi

Kuinka voimme auttaa? Ota yhteyttä

Jon-Erik Talvio
Chief Growth Officer
Tutustu tarkemmin
Dinny Harjula
Business Development Director
Tutustu tarkemmin
Jarno Niskanen
Business Development Manager
Tutustu tarkemmin