24.10.2014

Puhelinkyselyn käyttöohjeet

Tee-se-itse-puhelinkyselyjen tekemiseen liittyy neljä vaihetta:

1. Kyselyn suunnittelu

Ensin kysely eli kysymysten ja koko kyselyn rakenne on suunniteltava lomakemuotoisen käyttöliittymämme avulla. Lue lisää…

2. Kyselyn äänittäminen 

Kun kysely on muuten valmis, on aika äänittää kyselyn nauhoitteet puheluita varten ja testata kysely käytännössä. Lue lisää…

3. Kyselyn suorittaminen

Kertaalleen suunnitellun ja äänitetyn kyselyn voi suorittaa monta kertaa eri kohderyhmille ja eri aikoina. Lue lisää…

4. Tulosten seuranta

Tuloksia voidaan seurata reaaliaikaisesti ja ladata ne tiedostona jatkokäsittelyä varten. Lue lisää…

Huomioitavia asioita

Vaikka kyselyiden tekeminen ja suorittaminen onkin yksinkertaista, on hyvä huomioida joitakin asioita niiden toimivuuden parantamiseksi. Lue lisää…

Usein kysyttyjä kysymyksiä (vastauksineen)

Kaikki hyvä herättää myös kysymyksiä, eivätkä automaattiset puhelinkyselyt ole poikkeus. Lue lisää…