21.2.2014

Asiakastyytyväisyyskyselyt

Asiakastyytyväisyyden muutosten seuranta on tärkeä työkalu yritysten ja organisaatioiden toiminnan ja palvelun kehittämisessä. Myynnin muutoksia ei ole useinkaan mahdollista yhdistää suoraan hyvään tai huonoon asiakastyytyväisyyteen ilman sen asianmukaista mittaamista.

Perinteisesti asiakastyytyväisyyttä on mitattu paperi- ja verkkolomakkeilla sekä tekstiviestein. Lomakkeet voivat kuitenkin olla vaivattomuutta kaipaaville asiakkaille työläitä ja niitä täytetään harvoin, ellei luvassa ole palkintoa tai asiakkaalla ole oikeasti asiaa yritykselle. Tekstiviestein saatava palaute puolestaan on vain pintaraapaisu arvosanan muodossa, kun monimutkaisempien kyselyiden toteuttaminen on niillä vaikeaa.

Syvällisempien asiakastyytyväisyyskyselyjen toteuttamiseen on käytetty myös perinteisiä puhelinhaastatteluita, mutta niiden toteuttaminen vaatii resursseja, aikaa ja rahaa. Automaattiset On-Time -puhelinhaastattelut korjaavat tämän ongelman.

Tuloksia edullisesti, ajallaan ja persoonallisesti

On-Time -asiakastyytyväisyyskysely on yksikkökustannuksiltaan edullinen ja voidaan toteuttaa aina juuri haluttuna aikana.

Asiakkaan saama puhelu tuntuu henkilökohtaiselta, kun soittajana on yrittäjän, myyjän tai asiakaspalvelijan tuttu ääni, mutta silti asiakas voi antaa rehellistä palautetta, kun automaattinen järjestelmä käsittelee vastaukset luottamuksellisesti.

Määrämuotoisten kysymysten, kuten asiakaspalvelun tai tuotteen laadun arvosanan, lisäksi asiakkailta voidaan kysyä avoimia kysymyksiä palveluiden ja tuotteiden kehittämiseksi.

Tee kysely heti

Järjestelmämme toimii halutessasi kokonaan itsepalveluna, joten siirry palveluun tästä ja aloita asiakastyytyväisyyskyselysi suunnittelu heti! Palvelua voi käyttää ilman rekisteröitymistä kyselyiden suunnitteluun ja testaamiseen.

Kysy lisää

Ota yhteyttä, niin voimme yhdessä suunnitella ja toteuttaa tarpeisiisi sopivan asiakastyytyväisyyskyselyn vaikka samantien! Helppokäyttöisen järjestelmämme avulla voit ajaa kyselyitä asiakkaillesi halutessasi vaikka päivittäin, viikoittain tai kuukausittain.

Palvelupakettimme

Startti

Vain 0,30 €/soitto

Paketti sisältää:

  • Asiakastyytyväisyyskyselyt
  • Asiakaspalautekyselyt
  • Kyselytutkimukset
  • Sähköpostituki
  • Tulosten CSV- ja XLS-vienti
  • Pilvipalvelu selaimessa: ei latauksia, ei asennuksia
  • Ei aloitus- tai kuukausimaksuja
  • Hinta 0,30 € per soitto (verkkopankkimaksut)

Mini

Alk. 35 €/kk

Paketti sisältää:

  • Samat kuin Startissa, lisäksi:
  • Iisi-käyttöliittymä palautesoittojen lähettämiseen
  • API-rajapinta integraatioihin**
  • 100 soittoa kuukaudessa
  • Yrityksellesi varattu oma puhelinnumero
  • Hinta 35,00 €/kk, lisäpuhelut 0,30 € per soitto

Normi

Alk. 280 €/kk

Paketti sisältää:

  • Samat kuin Startissa, lisäksi:
  • Iisi-käyttöliittymä palautesoittojen lähettämiseen
  • API-rajapinta integraatioihin**
  • 1000 soittoa kuukaudessa
  • Yrityksellesi varattu oma puhelinnumero
  • Hinta 280,00 €/kk, lisäpuhelut 0,30 € per soitto

Täsmä

Kaikkiin tarpeisiin!

Paketti sisältää:

  • Samat kuin Startissa, lisäksi:
  • Iisi-käyttöliittymä palautekyselyihin, mahdollisuus white labeliin***
  • API-rajapinta integraatioihin**
  • Sovittu määrä soittoja kuukaudessa
  • Sovittu määrä yrityksellesi varattuja omia puhelinnumeroita
  • Hinta sopimuksen mukaan