23.2.2015

Asiakaspalautteen kerääminen

Hienoa! Asiakkaanne soitti palvelunumeroonne ja hänen asiansa tuli hoidetuksi! Mutta miten tyytyväinen asiakas oli suoritukseen? Olisiko se voitu hoitaa jotenkin paremmin? Suositteleeko hän asiakaspalveluanne tai yritystänne ystävilleen?

Uusi tapa asiakaspalautteen keräämiseen ovat automatisoidut palautekyselypuhelut. Ne ovat edullisia ja tehokkaita, eikä palautteen keräämiseen tarvitse enää käyttää asiakaspalvelijoidenne aikaa. Mikä aiemmin oli mahdollista vain suurimmille yrityksille, onnistuu nyt On-Time-asiakaspalautteen avulla kaikenkokoisille organisaatioille.

Ota yhteyttä vaikka heti kuullaksesi lisää. Voit myös halutessasi ensin suunnitella ja testata kyselyitä maksutta palvelussamme. Älä unohda kokeilla maksutonta demoamme! Uusille asiakkaille nyt kymmenen maksutonta puhelua!

Startti

Vain 0,30 €/soitto

Paketti sisältää:

  • Palautekyselyt
  • Asiakastyytyväisyyskyselyt
  • Kyselytutkimukset
  • Sähköpostituki
  • Tulosten CSV- ja XLS-vienti
  • Pilvipalvelu selaimessa: ei latauksia, ei asennuksia
  • Ei aloitus- tai kuukausimaksuja
  • Hinta 0,30 € per soitto (verkkopankkimaksut)

Mini

Alk. 35 €/kk

Paketti sisältää:

  • Samat kuin Startissa, lisäksi:
  • Iisi-käyttöliittymä palautesoittojen lähettämiseen
  • API-rajapinta integraatioihin**
  • 100 soittoa kuukaudessa
  • Yrityksellesi varattu oma puhelinnumero
  • Hinta 35,00 €/kk, lisäpuhelut 0,30 € per soitto

Normi

Alk. 280 €/kk

Paketti sisältää:

  • Samat kuin Startissa, lisäksi:
  • Iisi-käyttöliittymä palautesoittojen lähettämiseen
  • API-rajapinta integraatioihin**
  • 1000 soittoa kuukaudessa
  • Yrityksellesi varattu oma puhelinnumero
  • Hinta 280,00 €/kk, lisäpuhelut 0,30 € per soitto

Täsmä

Kaikkiin tarpeisiin!

Paketti sisältää:

  • Samat kuin Startissa, lisäksi:
  • Iisi-käyttöliittymä palautekyselyihin, mahdollisuus white labeliin***
  • API-rajapinta integraatioihin**
  • Sovittu määrä soittoja kuukaudessa
  • Sovittu määrä yrityksellesi varattuja omia puhelinnumeroita
  • Hinta sopimuksen mukaan

Kaikkiin hintoihin lisätään arvonlisävero 24%.
**) Integraation käyttöönotto saattaa edellyttää lisätöitä muihin käyttämiinne järjestelmiin, esim. CRM.
***) White label -käyttö saattaa edellyttää lisätöitä yrityksenne omalle palvelimelle.

Näin On-Time-asiakaspalaute toimii

1

Kysymme asiakkaaltasi palautetta
Asiakaspalvelutilanteen jälkeen palvelumme soittaa*) asiakkaan puhelimeen kyselypuhelun. Voit myös antaa palautelinjan numeron asiakkaallesi vaikkapa laskussa tai itse tuotteessa, jolloin asiakas voi soittaa palautetta.

2

Palautteen antaminen
Asiakas kuulee kysymykset puhelimestaan ja vastaa niiden vaihtoehtoihin puhelimen numeronäppäimillä tai antaa avointa palautetta suullisesti. Kysymyksiä voi olla useita ja kyselyn kulku voi olla rakenteinen.

3

Kerätyn palautteen hyödyntäminen
Palautetta voi seurata reaaliaikaisesti verkkopalvelussamme ja ladata sen Excel-muotoisena. Lisäksi palautteet voidaan ohjata haluamaanne sähköpostiosoitteeseen säännöllisesti.

*) CRM-järjestelmäänne API-rajapintamme kautta integroituna palautepuhelut soitetaan täysin automaattisesti, mutta ilman integraatiotakin soittojen käynnistäminen on vaivatonta helpon web-käyttöliittymämme avulla esimerkiksi asiakaspalvelijoidenne toimesta.